Il 2022 inizia alla grande con l’arrivo di un nuovo valido elemento nella famiglia della #NaziunaliSiciliana.
Diamo il benvenuto a Giuseppe Cinquerrui, già da ieri Responsabile Commerciale della #SiciliaFA.
Già sponsor della #Naziunali per la #MediterraneanFutsalCup2021 con la sua azienda “Paesano”, Giuseppe si occuperà di coordinare le attività inerenti accordi commerciali, sponsorizzazioni ed altre iniziative volte al reperimento di risorse economiche a vantaggio del nostro progetto.
Originario di Niscemi, laureato in discipline economiche, nel corso dei suoi studi ha creato un marchio di prodotti tipici siciliani conosciuto in Italia e in Europa, e si appresta ora con entusiasmo ad offrire tutta la sua professionalità per questa nuova avventura sportiva.
A suggellare l’ingresso di Giuseppe nella famiglia della Sicilia F.A. è stata la stretta di mano con il Segretario Generale Fabio Petrucci, a Palermo, ai piedi del monumento dedicato a Ignazio Florio. Con l’auspicio che gli imprenditori siciliani traggano ispirazione da questo protagonista della nostra storia per dare il loro contributo anche alla crescita sportiva e culturale della #Sicilia.

* * * * * * * * * * * * * * *

Lu 2022 accumincia a la granni cu l’arrivu di un novu vàlidu elementu nta la famigghia di la Naziunali Siciliana.
Damu lu benvenutu a Giuseppe Cinquerrui, di oji Rispunsabbili Cummerciali di la Sicilia FA.
Ggià sponsor di la Naziunali pi la Mediterranean Futsal Cup 2021 cu la sò azienna Paesano, Giuseppi s’àvi a occupari di curdinari li attività relativi a accordi cummerciali, sponsorizzazioni e àutri iniziativi volti a la ricerca di risorsi ecunòmichi a vantaggiu di lu nostru pruggettu. Urigginariu di Niscemi, laureatu nta disciplini ecunòmichi, nta lu cursu di li sò studi criò un marchiu di prudutti tipichi siciliani canusciutu in Italia e in Europa, e si pripara ora cu entusiasmu a offriri tutta la sò prufissiunalità pi sta nova avventura spurtiva.
A suggellari l’ingressu di Giuseppi nta la famigghia di la Sicilia FA fu la stritta di manu cu lu Sicritàriu Ginirali Fabiu Petrucci, a Palermu, a li pedi di lu munumentu didicatu a Ignaziu Florio. Cu l’auspiciu ca li imprennitura siciliani pònnu pigghiari ispirazioni di stu prutagunista di la nostra storia pi dari un cuntribbutu macari a la crìscita spurtiva e culturali di la Sicilia.