Sicilia FA è lieta di annunciare con gioia un ingresso di grande esperienza e prestigio: Claudio Cammarata, nato a Gela, calciatore del Troina durante gli anni ottanta e successivamente dirigente sportivo con un lungo ed importante trascorso anche in Serie A, è il nuovo Coordinatore dell’Area Tecnica della #NaziunaliSiciliana.
In tale veste si occuperà di curare i rapporti con le istituzioni sportive, di sovrintendere ai lavori della Segreteria Sportiva, nonché di coordinare le attività dei responsabili tecnici delle nostre selezioni: Nazionale Maggiore, Femminile, Giovanili, Futsal e Diversamente Abili.

Già Segretario Generale del Calcio Catania nel corso degli ultimi otto anni del club etneo in Serie A, durante la sua carriera Claudio Cammarata ha ricoperto rilevanti incarichi dirigenziali anche in altre società siciliane, quali FC Leonzio 1909, Atletico Catania, Paternò Calcio, ASD Club Calcio San Gregorio, ASD Troina Calcio, Licata Calcio e ACR Messina. Come dirigente vanta nove campionati vinti e due Coppe Italia di Eccellenza.

A dare il benvenuto a Claudio Cammarata – che sarà operativo dal termine della corrente stagione – è stato il Direttore Generale Alberto L’Episcopo, incontrato a Catania.

* * * * * * * * * * * * * * *

📣 Annunziamu cu filicità un ingressu di granni spirenza e prestiggiu nta l’urganigramma di la Sicilia F.A.
Claudio Cammarata, nasciùtu a Gela, jucaturi di lu Truina duranti li anni ottanta e doppu diriggenti spurtivu cu un longu e impurtanti trascursu macari in Serie A, è lu novu Curdinaturi di l’Ària Tècnica di la Naziunali Siciliana.
📝 In tali vesti s’àvi a occupari di curari li rapporti cu li istituzioni spurtivi, di suvrantendiri a li travagghi di la Sicritirìa Spurtiva, e macari di curdinari li attività di li rispunsabbili tècnici di li nostri selezioni: Naziunali Maggiuri, Fimminili, Giuvanili, Futsal e Diversamenti Abbili.
🏟️ Ggià Sicritàriu Ginirali di lu Catania nta lu cursu di li urtimi ottu anni di lu club etneu nta la Serie A, duranti la so carrera Claudio Cammarata ricoprìu rilivanti incarichi diriggenziali macari in àutri società siciliani, quali Leonziu, Atleticu Catania, Paternò, San Gregoriu, Truina, Licata e ACR Missina. Comu diriggenti vanta novi campiunati vinti e dui Coppi Italia di Eccellenza.
🤝🏻 A dari lu binvinutu a Claudio Cammarata – ca àvi a èssiri opirativu di la fini di sta staggiuni – fu lu Diritturi Ginirali Albertu L’Episcopo, incuntratu a Catania.